FAQ

Jak rozpocząć współpracę z Hurtownią F-Toys?

Aby rozpocząć współpracę z Hurtownią F-Toys należy zarejestrować się na naszej stronie: http://ftoys.pl/logowanie wypełniając formularz rejestracyjny. Po sprawdzeniu Państwa danych przez naszego pracownika dostaniecie Państwo dostęp do naszej hurtowni on-line. Najczęściej trwa to od kilku godzin do 2 dni (w przypadku weekendów). Po uzyskaniu dostępu do hurtowni będziecie Państwo widzieć wszystkie nasze produkty z cenami.

Jak się zalogować do hurtowni on-line?


Aby zalogować się do hurtowni należy mieć założone i aktywowane konto klienta hurtowego. O aktywacji konta zostaną Państwo poinformowani emailem. Do zalogowania potrzebujecie Państwo login (adres email podany przy rejestracji) oraz hasło, które ustalacie Państwo przed pierwszym logowaniem). Aby ustalić hasło do konta należy wybrać opcję Nie pamietam hasła. Na Państwa konto wysłany zostanie link pod którym dwukrotnie należy podać wybrane hasło.

Nie mogę się zalogować

Proszę sprawdzić poprawność wpisywanych danych: login i hasło. Jeśli nadal nie możecie się Państwo zalogować prosimy zresetować hasło wybierając opcję Nie pamiętam hasła w okienku do rejestracji. Na Państwa konto wysłany zostanie link pod którym dwukrotnie należy podać wybrane hasło. Nowe hasło musi być inne od hasła poprzedniego.

Czy muszę podpisać z umowę o współpracy z F-Toys?

Nie, aby współpracować z naszą hurtownią wystarczy prowadzić działalność gospodarczą. Aby zrobić zakupy w hurtowni on-line, trzeba najpierw zarejestrować się na stronach hurtowni.

Chcę rozpocząć działalność gospodarczą. Czy mogę otrzymać Państwa ofertę i cennik?

Dostępu do oferty hurtowni udzielamy wyłącznie osobom prowadzącym działalność gospodarczą.

Czy potrzebuję Państwa pisemnej zgody na korzystanie z materiałów znajdujących się na Państwa stronie?

Nie. Zgoda na wykorzystanie naszych materiałów zawarta jest w regulaminie korzystania ze strony hurtowni on-line.

Jak zrobić zamówienie?

Przy wybranym produkcie należy wpisać żądaną ilość i wrzucić do wirtualnego koszyka. Po skompletowaniu zamówienia, przechodzimy do koszyka. Aby złóżyć zamowienie należy wybrać:

  • adres dostawy

    Adresem domyślym jest adres podany przy rejestracji. Jeśli chcą Państwo, aby zamówienie zostało wysłane na inny adres, należy go dodać w polu Adres dostawy dodając go za pomocą plusa

  • sposób płatności (przelew/pobranie)

  • sposób dostawy (kurier, Poczta Polska, dropshipping, własny kurier)

  • ewentualnie termin realizacji zamówienia

    Aby wysłać zamówienie należy kliknąć FINALIZUJ ZAMÓWIENIE.

Po wysłaniu zamówienia otrzymacie Państwo email z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji.

Co oznaczają kolory w moim zamówieniu?

Kolor czerwony oznacza, że przekroczone zostały stany magazynowe produktu. Produkt jest dostępny, ale klient zamawia wiecej sztuk produktu, niż jest dostępnych w danym momencie na magazynie lub produkt jest dostępny wyłącznie na zamówienie. Brakujące sztuki zostaną zamówione u dostawcy.

Kolor szary na magazynie jest dostępna wystarczająca ilość sztuk.

Co oznaczają symbole V, X i przy produktach?

PRODUKT DOSTĘPNY

PRODUKT NIEDOSTĘPNY

WYSYŁKA 5/7 DNI ROBOCZYCH

Produkty, które znajdują się na magazynie wysyłamy w 24 h

Produktu nie mamy na magazynie i nie jest on dostępny także u naszych dostawców.

Produkty możemy dla Państwa sprowadzić w ciągu ok. 5-7 dni roboczych*


Wiecej informacji...

Ile będę czekał na przesyłkę?

Towar dostępny na magazynie wysyłamy w ciągu 24h.

Jeśli w zamówieniu znajdują się także produkty z 5/7/14 dniowym czasem wysyłki, towar zostanie wysłany po skompletowaniu wszystkich produktów. Jeśli chcecie Państwo otrzymać dostępne produkty od razu, prosimy o zaznaczenie tego w uwagach. Produkty, które musimy dla Państwa zamówić zostaną wysłane w kolejnej paczce.
Jeśli zamówienie cząstkowe nie przekroczy 1000 zł netto doliczony zostanie koszt dostawy.

Paczki wysyłane kurierem dochodzą do adresata w ciągu 24h

Czas dostawy przesyłek wysłanych Pocztą Polską wynosi od 3 do 5 dni roboczych.

Wiecej informacji ...

Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

Nie mamy określonej minimalnej wartości zamówienia.

Czy mogę pobierać ze strony F-Toys zdjęcia, opisy produktów i inne materiały?

Nasi Klienci mogą pobierać ze strony F-Toys wszystkie zdjęcia i opisy produktów, które u nas zakupili oraz korzystać z innych materiałów zamieszczonych na naszej stronie.

Czy świadczycie usługę dropshippingu i jak ją zamówić?

Tak, Hurtownia F-Toys świadczy usługę dropshippingu.

Aby zamówić taką usługę należy składając zamówienie wybrać opcję dropshipping oraz przesłać mailem na adres ftoys@ftoys.pl:

  • potwierdzenie zapłaty za towar

  • adres oraz numer telefonu klienta do którego mamy wysłać towar

Czy muszę podpisywać umowę o dropshipping?

Nie, nie wymagamy żadnych dodatkowych umów. Po prostu przy zamówieniu wystarczy podać informację, że życzycie sobie Państwo abybyśmy zamówiony towar wysłali bezposrednio do Państwa klienta.

Ile kosztuje dropshipping?

Oprócz kosztów wysyłki podanych w cenniku za usługę spakowania, kopertę lub pudełko i dowóz na pocztę pobieramy dodatkową symboliczną opłatę w wysokości 5 zł brutto za paczkę.

Czy hurtownia wysyła dropshipping za pobraniem?

Nie. Opcja płatności za pobraniem nie jest dostępna w dropshippingu. Paczki w tej usłudze są wysyłane wyłącznie po zapłacie za towar.

Czy w ramach dropshippingu możecie wysyłać paczki w moim opakowaniu i dokładać do niej moje ulotki?

Nie. Towar w usłudze dropshippingu pakujemy w białe koperty bąbelkowe lub w szare, nieoznakowane, niczym nie wyróżniające się pudełka.

Czy możecie dołączyć moją fakturę do paczki wysyłanej w ramach dropshippingu?

Tak. Taką fakturę należy przesłać mailem na adres ftoys@ftoys.pl wraz z listem przewozowym i potwierdzeniem zapłaty.

Zamówiłem jeden mały produkt. Czy mogę prosić o obniżenie kosztów wysyłki?

Koszty wysyłki na terenie Polski są zryczałtowane i uzależnione od cenników firm spedycyjnych. Nie zależą od wymiarów lub wagi paczki.

Jeśli standardowy koszt wysyłki jest dla Państwa za wysoki, proponujemy wybrać tańszą opcję wysyłki Pocztą Polską lub zamówić własnego kuriera.

Przy towarze znajduje się informacja o wysyłce 5/7/14 dni. Dlaczego jeszcze nie dostałem paczki?

Produkty na zamówienie zamawiamy dla Państwa kilka razy w tygodniu.

Przybliżony czas realizacji takiego zamówienia to: ok. 7 dni roboczych

Informacja o czasie wysyłki ma charakter orientacyjny i ewentualne opóźnienie w dostawie, wynikające z przyczyn od nas niezależnych nie mogą być podstawą reklamacji i roszczeń ze strony klientów.

Pracownicy F-Toys dokładają wszelkich starań, aby takie sytuacje zdarzały się jak najrzadziej.

Zamówiony towar wysyłamy do Państwa w dniu jego dostarczenia do magazynu F-Toys lub dnia następnego.

Więcej informacji...

Przy towarze znajduje się informacja o wysyłce 5/7/14 dni, ale produktu nie otrzymałem.

Może się zdarzyć, że zamówiony przez Państwa produkt jest chwilowo niedostępny u naszego dostawcy i ponownie będzie dostępny w ciągu kilku lub kilkunastu dni. W takim wypadku prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny – udzielimy Państwu informacji kiedy produkt będzie dostępny. Taki produkt należy ponownie zamówić.

Nie otrzymałem produktu, który był dostępny na stronie, gdy robiłem zamówienie.

Produkt został zamówiony przez innego klienta, a stany magazynowe na naszej stronie jeszcze się nie zaktualizowały lub produkt został zamówiony w tym samym momencie przez innego klienta.

Nie widzę produktu który wcześniej był w Państwa ofercie. Dlaczego?

Jest kilka przyczyn, dlaczego danego produktu nie można odszukać:

  • produkt został wycofany z oferty

  • w wyszukiwarce mają Państwo zaznaczoną niewłaściwą kategorię produktów

  • mają Państwo zaznaczoną opcję Ukryj akcesoria erotyczne, a szukanym produktem nie jest bielizna

  • mają Państwo zaznaczoną opcję Pokaż produkty tylko na stanie

Nie widzę rabatu i ceny.

Należy wyłączyć opcję Ukryj cenę.

Czy mogę zwrócić kupiony towar, ponieważ nie mogę go sprzedać?


Nie.

Zakupiony towar nie działa.

Jeśli produkt działa na baterie, należy sprawdzić czy termin ważności batererii, ewentualnie czy baterie są naładowane i czy są prawidłowo włożone do urządzenia (bieguny +/-). Jeśli mimo to produkt nie działa nalezy skontaktować się w Hurtownią i odesłać reklamowany towar.

Czy mogę dostać wiekszy rabat?

Wysokość rabatu zależy od Państwa obrotów lub wartości jednorazowego zakupu.

W sprawie ustalenia wysokości rabatu, prosimy o kontakt z Hurtownią.

Otrzymałam informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.

Prosimy o kontakt z właściwym miejscowo Urzędem Pocztowym lub przedstawicielem firmy DPD(DPD infolinia 0801 400 373 lub (022)577-55-55 ; status przesyłki można także sprawdzić na stronie podając numer listu przewozowego www.dpd.com.pl). Czasami przesyłka jest dostarczona, gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo lub awizo zaginie. W przypadku braku przesyłki na poczcie lub w oddziale firmy kurierskiej należy skontaktować się z Hurtownią. Zaginięcie przesyłki zdarza się bardzo rzadko.

Czy mogę otrzymać przesyłkę kurierską w wyznaczonych przeze mnie godzinach?

Hurtownia nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalanie godziny doręczenia czy też kontakt telefoniczny ze strony kuriera przed doręczeniem, aczkolwiek Hurtownia zawsze podaje numer telefonu adresata na liście przewozowym. Wysłanie zamówienia kurierem zostanie przez nas potwierdzone e-mailem, w którym będzie podany nr przesyłki kurierskiej firmy DPD. W celu ustalenia godziny doręczenia prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem DPD:www.dpd.com.pl
Status przesyłki dodatkowo można śledzić na stronie internetowej: www.dpd.com.pl

Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji przez Pocztę Polską (i jakie są zasady przy składaniu reklamacji)?

Po upłynięciu 14 dni roboczych licząc od daty wysłania zamówienia i braku informacji o awizowaniu przesyłki w Urzędzie Pocztowym, składamy reklamację o zaginięciu przesyłki. Proces reklamacji trwa około 1 miesiąca - w niektórych sytuacjach, niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji Poczta Polska wydłuża ten termin. W przypadku przesyłek zagranicznych reklamacje rozpatrywane są w okresie 3 miesięcy.