Zasady współpracy dropshipping

Nawiązanie współpracy
Warunkiem nawiązania współpracy jest:
1. Prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczej na własny rachunek.
Hurtownia nie współpracuje z osobami, które prowadzą działalność gosp. nierejestrowaną oraz z tzw. akademickimi inkubatorami.
2. Wypełnienie formularza rejestracyjnego
Bardzo prosimy o podawanie prawdziwych danych w formularzu rejestracyjnym. Wszystkie rejestracje są weryfikowane.
3. Założenie konta na platformie B2B
Pracownik hurtowni, po pozytywnej weryfikacji przesłanych danych zakłada konto na platformie B2B. Po aktywacji konta system wysyła email z informacją o możliwości zalogowania.
4. Zaakceptowanie umowy o RODO (akceptacja online po pierwszym logowaniu)

Konto na platformie B2B
Kiedy otrzymają Państwo email z informacją o aktywacji konta, należy postępować wg. wskazówek podanych w mailu. Przy pierwszym logowaniu należy ustalić własne hasło.
Adres email podany przy rejestracji, będzie Państwa loginem do konta oraz emailem wykorzystywanym do wszelkiej korespondencji z hurtownią.


Składanie zamówienia
Wszystkie konta na platformie B2B są jednakowe i można na nich składać zarówno zamówienia hurtowe jak i w usłudze dropshipping. Sskładając zamówienie w usłudze dropshipping, należy pamietać, aby wybrać odpowiednią opcję dostawy.
Do wyboru mają Państwo następujące opcje:
Dropshipping zamawiam własnego kuriera
Dropshipping Kurier DPD
Dropshipping Paczkomat InPost
Dropshipping Paczkomat InPost Allegro Smart
W polu adres dostawy należy podać jednorazowy adres klienta końcowego. Dane teleadresowe muszą zawierać numer telefonu oraz adres email. Prosimy nie wpisywać adresów w pole Uwagi, gdyż wydłuży to czas realizacji zamówienia.
Po złożeniu zamówienia na platformie B2B, otrzymają Państwo potwierdzenie złożenia zamówienia.

Płatności
Przedpłata
Klienci hurtowni, którzy rozpoczynają współpracę z hurtownią, opłacają zamówienie w formie przedpłaty na konto:

Wpłaty w walucie PLN 48 1050 1953 1000 0090 3218 5929

Wpłaty w walucie EUR 26 1050 1953 1000 0090 3218 5937
W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Jeśli chcą państwo przyśpieszyć realizację zamówienia, potwierdzenie przelewu należy przesłać mailem na adres ftoys@ftoys.pl (najlepiej w odpoiwedzi na mail potwierdzający złożenie zamówienia), zachowując ciągłośc korespondencji.

Pobranie
Jedynym rozwiązaniem składania zamówień pobraniowych w modelu dropshipping w opcji kurier i paczkomaty InPost jest zamawianie WŁASNEGO KURIERA z odbiorem w naszej hurtowni.
W takiej sytuacji należy przesłać na adres ftoys@ftoys.pl etykietę w formacie A6 (format umożliwia wydruk na etykieciarce). Etykietę należy przesłać w odpowiedzi na mail potwierdzający złożenie zamówienia, zachowując ciągłość korespondencji.

Kredyt kupiecki
Ta forma płatności jest dostępna tylko dla niektórych klientów, którzy współpracują z hurtownią od dłuższego czasu i gdzie współpraca układa się w sposób wzorowy.

Faktury
Wystawiamy faktury zbiorcze dzienne lub tygodniowe (w ostatni dzień roboczy danego tygodnia). Faktury dostępne są na koncie klienta, gdzie mogą być pobierane w różnych formatach (EPP, PDF).

Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia zależy od tego czy produkt jest na stanie czy jest sprowadzany na zamówienie. Przy każdym produkcie podajemy informację o jego dostępności. Po opłaceniu zamówienia produkty na stanie wysyłane są w ciągu 24h. Produkty, których nie mamy na stanie są dostarczane w terminie podanym na stronie. Zamówienia realizowane są wg kolejności składania zamówień. Podany czas ma charakter orientacyjny i ewentualne opóźnienie w dostawie, wynikające z przyczyn od nas niezależnych nie mogą być podstawą reklamacji i roszczeń ze strony klientów. Pracownicy F-Toys dokładają wszelkich starań, aby takie sytuacje zdarzały się jak najrzadziej.

Jeśli produktu nie ma chwilowo u naszego dostawcy podamy Państwu termin, kiedy będzie on dostępny.

Wysyłka
Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem kuriera DPD oraz Inpost. Dla tych kurierów mamy stały podjazd.
Kurier Inpost - odbiór paczek codziennie w godz. 11-13
Kurier DPD - odbiór paczek codziennie w godz. 15-16
Jeśli korzystają Państwo z opcji zamawiam własnego kuriera i jest to kurier DPD lub InPost, prosimy nie zamawiać podjazdu kuriera. Wystarczy wygenerowanie etykiety.
Etykietę należy przesłać mailem na adres ftoys@ftoys.pl w odpowiedzi do maila potwierdzającego złożenie zamówienia.
Szczegółowy cennik dostaw znajduje się w zakładce dostawa/cennik
Po nadaniu przesyłki otrzymacie Państwo mailem numer listu przewozowego do śledzenia paczki.

Zwroty
Hurtownia nie przyjmuje zwrotów.

Do zamówień wysyłanych w ramach usługi dropshipping nie ma zastosowania ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - art. 10, ponieważ Hurtownia wysyła produkt na zlecenie Sklepu, a nie klienta końcowego (konsumenta). Proszę informować klientów końcowych, że jeśli chcą skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, powinni odesłać produkt na adres sklepu, a nie hurtowni. Co do paczek odsyłanych bezpośrednio na adres hurtowni F-Toys często nie ma możliwości indentyfikacji u kogo został zakupiony towar

Jeśli paczka nie zostanie odebrana przez klienta końcowego, Hurtownia powiadamia o tym fakcie Sklep w celu uzgodnienia dalszego postępowania. Sklep ponosi ewentualne koszty ponownego nadania przesyłki lub inne koszty poniesione przez Hurtownię F-Toys. Towar nieodebrany przez klienta detalicznego, zwrócony do hurtowni po miesiącu zostanie zutylizowany.

Reklamacje
Klienci hurtowni F-Toys mogą reklamować towar w ramach rękojmi, jeżeli towar posiada wady fizyczne.
Zgodnie z art. 558 1 k.c. Hurtownia F-Toys zastrzega sobie prawo do wyłączenia swojej odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi przy sprzedaży i wysyłce bezpośrednio do konsumenta na zlecenie przedsiębiorcy i na zasadzie dropshipingu.
Ewentualne koszty i opłaty za dostarczenie reklamowanego towaru, koszty opinii rzeczoznawcy pokrywa kupujący.

Kanały sprzedaży
Klienci hurtowni mogą korzystać z dowolnych kanałów sprzedaży: sklepy stacjonarne, sklepy internetowe, platformy sprzedażowe typu Allegro, ebay itp.
System działa na platformie SolEx B2B